Tuesday, March 17, 2009

Anak-anak ku





credit: scrapbookflair designer collections
www.freedigital scrapbooking.com
shabby princess free scrapbooking kits.



Lo yang sempat di buat semalam. Bestnya buat lo dari digital ni meja kerja tak bersepah dan bila-bila masa boleh buat.Cuma tak best tak dapat pegang barang2 scrapbook. Walaupun saya dah mula suka dengan digital scrapbook ini namun cara lama scrapbook tetap akan saya teruskan.Pada saya cara lama lebih memberikan saya kepuasan bila satu lo siap di hasilkan.
Sekarang ni saya nak cari printer yang boleh print saiz 12 x 12 . Saya boleh print hasil kerja saya dan boleh saya simpan dalam album sama seperti cara lama scrapbook.

1 comment:

klavu said...

btol tu, lagi best bila dapat pegang hasilnya :D

hai, sy bloghop dari blog infazety, salam kenal